דלג לתוכןדלג לפוטר

ליווי ותמיכה לעורכי דין צעירים

עורכי דין צעירים הנמצאים בתחילת דרכם השקיעו שעות רבות של לימודים ולמידה למבחנים, כדי להתמחות בחוקים השונים בישראל. אך גם לאחר ההתמחות ומבחני הלשכה, עדיין טבעי שעורכי דין אלה יזדקקו מעת לעת לעצה מעורכי דין מנוסים יותר. משרד עורכי הדין חגית הלוי ושות', מספק לעורכי דין מתחום דיני המשפחה, ייעוץ ממוקד מתוך ניסיון רב שנים ומומחיות גדולה. במאמר זה נסביר מדוע הליווי והתמיכה הם כה חשובים עבור עורכי הדין הצעירים, באילו תחומים מתמחה משרד עורכי הדין חגית הלוי ושות' ומדוע מומלץ לפנות דווקא אל משרדנו לקבלת ליווי.

מדוע יש חשיבות כה רבה בליווי ובתמיכה עבור עורכי דין צעירים?

כעורכי דין מנוסים, בעלי ותק רב בתחומים הקשורים לדיני משפחה, יש ביכולתנו להעניק מהידע שלנו לעורכי דין צעירים המבקשים להתייעץ בנושאים ממוקדים. השיתוף של ידע הנובע ממומחיות רבה והיכרות מעמיקה עם החוק, בא לידי ביטוי לא רק בעת שירות לקוחותינו, אלא גם אל מול קולגות בתחילת דרכם.

התחום של דיני משפחה הוא תחום נרחב, הכולל בתוכו נושאים משפטיים רבים. בין אם מדובר בחוק לתיקון דיני המשפחה או חוק יחסי ממון, לכל מערך חוקים ישנם ניואנסים רבים שאותם אפשר להכיר לעומק רק מתוך התנסות מעשית. עורכי דין צעירים אשר רק מתחילים לעסוק בתחום באופן ממשי, לעיתים אינם מנוסים מספיק כדי להתמודד ביעילות אל מול שאלות חוקיות מורכבות. לכן, רבים מאותם עורכי דין צעירים פונים אל משרד עורכי הדין חגית הלוי ושות', כדי לקבל הכוונה וסיוע מקצועי.

אותם עורכי דין צעירים עשויים ליצור קשר עם המשרד עם שאלות רבות ומגוונות כמו: "כמה עולה אגרה לתביעה כזאת או אחרת"? "האם בתביעה צריך לצרף מסמכים מסוימים"? "כיצד כדאי לטעון בתיק מסוים"? ועוד. מאחר ומשרדנו מוביל דרך ומהווה כאוטוריטה בתחום של דיני המשפחה, עורכי דין רבים בוחרים לפנות אלינו לשם התייעצות במגוון נושאים שונים.

אנו מאמינים כי חשוב לחזק, לייעץ ולכוון את דור העתיד של עורכי הדין, כדי שהם יוכלו בתורם לסייע ללקוחות במקצועיות ובאמינות. דלתנו פתוחה בפני אנשי המקצוע הצעירים הללו, לשם חידוד מיומנותם והפיכתם למומחים בתחום. נציין כי הייעוץ שאנו מעניקים להם נעשה בדיוק באותה המקצועיות שמקבלים כלל לקוחותינו.

תחומי ההתמחות של משרד עורכי הדין חגית הלוי ושות'

משרד עורכי הדין חגית הלוי ושות', בעל משרדים במודיעין, תל אביב וראשון לציון. אנו מעניקים שירותים שונים בתחומים הבאים:

  • דיני משפחה
  • צוואות וירושות
  • הסכמים
  • גישור
  • שירותי נוטריון
  • ושירותים נוספים

נרחיב מעט על כל תחום.

אנו מלווים תהליכי גירושין, שבהם ישנה לא פעם מורכבות גבוהה, גם ברמה המשפטית וגם ברמה הרגשית. אנו מקפידים ללוות את התהליכים הללו ברגישות רבה ומתוך הבנה מעמיקה בנדבכים השונים של החוק. תהליכים אלה כוללים בתוכם תחומים שונים כמו חלוקת רכוש, הסכמי משמורת ועוד מגוון רחב מאוד של נושאים אשר בהם אנו מתמחים גם כן.

בתחום הצוואות והירושות אנו מתמחים בעריכה של צוואה בהתאם לחוק, כך שניתן יהיה להוציאה לפועל בבוא העת. כאשר מדובר בירושות, ישנם גם כן חוקים רבים שאותם יש להכיר, במיוחד במקרים שבהם ישנו ערעור על הצוואה או אי-הסכמה בין היורשים.

בתחום ההסכמים אנו מתמחים בהסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים ועוד. גם כאן אנו מתגאים בניסיון הרב לצד המקצועיות שלנו המאפשרת להציע ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. מדובר בנושאים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, הדורשים גם ביצוע קפדני.

בכל התחומים המשפטיים השונים שבהם אנו עוסקים אנו מציעים לעורכי דין צעירים ליווי וייעוץ, מתוך ההבנה שידע הוא כוח ושיתוף של ידע מביא לעשייה משותפת בעלת ערך רב ללקוחות.

מדוע עורכי דין צעירים פונים אלינו לייעוץ?

עורכי דין צעירים רבים פונים אלינו לייעוץ משום שאנו משרד בעל הצלחה מוכחת רבה בתחום, לצד ניסיון שאין לו תחליף. אנו מציעים ליווי וחונכות גם למתמחים, בצורה של התייעצויות ענייניות בנושאים שבהם עוסק המשרד. אנו יודעים כיצד להביא את הניסיון שאותו צברנו לאורך השנים ואת הידע הרב שצברנו לעורכי הדין הצעירים והמתמחים ויש ביכולתנו לסייע להם להיכנס לעולם המשפטי של דיני המשפחה.

אנו מציעים גם פגישות ייעוץ או אימון וחניכה בשלבים לתיק משפטי בתחומים כמו תביעת מזונות, הסדרי ראייה, התנגדות לצו קיום צוואה, הסכמי גירושין וחלוקת עיזבון, הסכמי ממון, אפוטרופוס ועוד.

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב print
Print
עו"ד דין חגית הלוי

משרד עורכי דין חגית הלוי ושות'

משרדה של עורכת הדין חגית הלוי ושות' הוא משרד מנוסה המתמחה בדיני המשפחה, גירושין, צוואות וירושות.

ליצירת קשר חייגו: 077-9973919

צרו איתנו קשר


    אולי יעניין אותך גם...

    ניתן להגיע לפגישת ייעוץ שבה נבחן את המצב הקיים,
    תקבל/י תשובות והסברים לכל השאלות שלך ופתרון או המלצה מה כדאי לעשות.

    לייעוץ ראשוני התקשר/י  עכשיו: 077-3487178

    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      צור קשר דילוג לתוכן