דלג לתוכןדלג לפוטר

עשרת הדיברות לנבגדים

עשרה כללים שחשוב להכיר אם נודע לכם על בגידה בן/בת זוגכם. בין אם אתם שוקלים גירושין, ובין אם אינכם מעוניינים להיכנס לסוגיית הגט, מזונות, משמורת, גירושין או שלום בית, וכל השאר – חשוב לקרוא את ההמלצות הבאות.

עשה:

התחילו עם הגדרת האינטרס שלכם בטרם תנקטו פעולה כלשהי. כלומר – אם החלטתם שהבגידה היא סוף מערכת היחסים והינה מובילה לגירושין, יש לנקוט פעולה שונה מאשר אם החלטתם שברצונכם לפעול לשיקום מערכת היחסים ולעשות כל שביכולתכם על מנת להחזיר לזרועותיכם את בן/בת הזוג שלכם.
לאחר שהגדרתם את האינטרס בחרו בדרך פעולה שתשרת בצורה הטובה ביותר את האינטרס שלכם. הימנעו ממעשים שתוצאותיהם עלולות לנגוד את האינטרס שלכם ולהביא לתוצאות חסרות תקנה.
אם החלטתם לנסות לשקם את הנישואין – בדקו עם בן/בת הזוג האם יש נכונות מצידם לשקם את הנישואין . אם כן – פנו לייעוץ נישואין בהקדם והשקיעו במציאת פתרונות לבעיות בחיי הנישואין שהובילו לבגידה.
אם החלטתם להתגרש – פנו לייעוץ משפטי פרטני על מנת לבדוק את זכויותיכם ולהבין את משמעות הגירושין והאם יש השפעה לגילוי הבגידה על מערכת הזכויות והחובות בגירושין.
למדו לשלוט בכעסים, ברגשות שליליים, בדחפים ובמילותיכם. צעדים שתנקטו מתוך כעס, כאב, רצון לנקום, לפגוע ולהעניש, עלולים להוביל לתוצאות בלתי הפיכות, ולהיות לעיתים מנוגדים לאינטרס שלכם.

אל תעשה:

אל תחשפו את גילוי הבגידה לפני שהגדרתם את מטרותיכם, תכננתם היטב את צעדיכם ופניתם לייעוץ מתאים. במיוחד אל תאיימו בגירושין בהגשת תביעות או בנקיטת הליכים משפטיים.
אל תתעמתו עם בן/בת הזוג לבדכם ולפני שקבלתם יעוץ משפטי בעניין. לעיתים חשוב לאסוף הוכחות קבילות על דבר הבגידה לצורך חשיפתם בהליכים משפטיים וגילוי הבגידה יכול להכשיל כל ניסיון לתעד את הבגידה.
אל תספרו לילדים על דבר הבגידה. שיתוף הילדים בסיבות לגירושין וחשיפת הילדים למעשי אימם או אביהם תגרום להם בוודאות נזק. גם כך הליך גירושין הינו הליך קשה עבורם, שימרו עליהם ככל יכולתכם.
אל תפנו למקום העבודה של בן/בת הזוג הבוגדים ותספרו על דבר הבגידה. לא רק שהמעשה יעמיד אתכם באור שלילי, הוא עשוי גם למנוע כל סיכוי לשלום בית או לפיוס. גם אם פניכם לגירושין – מעשה כזה עלול להוביל להליך גירושין קשה, שיפגע גם בכם וגם בילדיכם.
אל תעסיקו עצמכם בניסיון למצוא מניע לבגידה או בחיפוש דרכים לנקמה. השתדלו ככל האפשר להניח את הבגידה מאחוריכם ולהביט קדימה אל העתיד.

*האמור בכתבה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי ואין להסתמך עליו ככזה.

 

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב print
Print
עו"ד דין חגית הלוי

משרד עורכי דין חגית הלוי ושות'

משרדה של עורכת הדין חגית הלוי ושות' הוא משרד מנוסה המתמחה בדיני המשפחה, גירושין, צוואות וירושות.

ליצירת קשר חייגו: 077-9973919

צרו איתנו קשר


    אולי יעניין אותך גם...

    ניתן להגיע לפגישת ייעוץ שבה נבחן את המצב הקיים,
    תקבל/י תשובות והסברים לכל השאלות שלך ופתרון או המלצה מה כדאי לעשות.

    לייעוץ ראשוני התקשר/י  עכשיו: 077-3487178

    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      צור קשר דילוג לתוכן