דלג לתוכןדלג לפוטר

עורך דין במודיעין

התייעצו עם צוות עורכי דין ותיקים ומנוסים בתחום!

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

    אם אתם מוצאים עצמכם זקוקים לעורך דין המתמחה בדיני משפחה ומוסמך כנוטריון, דעו שיש לבחירת עורך הדין משקל רב ביותר. מודיעין מתפתחת בשנים האחרונות ללא הרף ואם אתם מתגוררים באזור מוטב שתפנו למשרד הטוב ביותר באזורכם. עורך דין במודיעין העוסק בדיני משפחה יוכל לסייע לכם תוך ליווי אישי ונוח. נוטריון במודיעין יקל על אישורי מסמכים מבלי שתצטרכו לצאת מהעיר בכל פעם. הנה חלק מהשירותים המשפטיים שתוכלו ליהנות מהם במודיעין כיום.

    שירותי נוטריון במודיעין

    אומנם כל נוטריון הוא עורך־דין, אך לא כל עורך־דין הוא נוטריון. נוטריון במודיעין או בכל עיר אחרת הוא עורך־דין בעל ותק של 10 שנים לפחות, אשר הוסמך לכך, וביכולתו להעניק אישור על מקוריותם של מסמכים שונים, כמו מסמכים של תאגידים וחברות, הסכמי ממון וצוואות. זהו אינו השירות היחיד שאותו מעניק נוטריון במודיעין שכן ביכולתו של הנוטריון גם לערוך מסמך בהתאם להוראות החוק. תפקיד נוסף של הנוטריון הוא לאשר ייפוי כוח על ידי זיהוי האדם אשר הוסמך לחתום על מסמכים בידי אדם אחר או בידי תאגיד.

    ביכולתו של נוטריון במודיעין או בשאר חלקי הארץ להעניק אישור ותוקף להעדה של מסמך סחיר, לפי חוק הנוטריונים תשל"ו-1976. משמעות הדבר היא שהנוטריון יכול לאפשר העברה של מסמך שיש לו ערך פיננסי מאדם אחד לאחר. אם לא בוצע תשלום על אותה העברת מסמך סחיר, יכול הנוטריון להעיד כי מסמך זה "חולל".

    ישנם שירותים נוספים שביכולתו של נוטריון במודיעין או בערים אחרות להעניק, כולם מפורטים בחוק הנוטריונים. עבור מי שמתגורר במודיעין זהו יתרון גדול שישנו נוטריון במודיעין המאפשר זמינות ושירות אישי מבלי שיהיה צורך בנסיעות לערים אחרות.

    דיני משפחה

    ישנם מספר נושאים הנכנסים תחת תחום דיני משפחה, וכולם דורשים ליווי של עורך דין במודיעין בעל רגישות והכרות מעמיקה בחוק. לדוגמה, במקרה של גירושין מומלץ יהיה להתייעץ עם עורך דין במודיעין אם זוהי עיר מגוריכם שכן זהו תהליך שעשוי להיות ארוך ומורכב, כך שמומלץ להימנע מנסיעות מיותרות. בנוסף, היות והגירושין מתנהלים בבית־הדין הרבני על פי אזור מגוריכם, מומלץ לשכור עורך דין במודיעין שיש לו הכרות עם הגורמים השונים באזורכם.

    כחלק מהליך הגירושין, נדרשים בני הזוג לא פעם להסדיר גם את חלוקת המשמורת על הילדים ואת נושא דמי המזונות. זהו הליך העשוי להיות מאוד לא פשוט עבור בני הזוג, כמו גם עבור הילדים, לכן נדרש ליווי של עורך דין במודיעין שיוכל להעניק לכם שירות בכל עת עד סיום התהליך.

    יתרה מכך, גם עניין חלוקת הרכוש עלול להוות סלע מחלוקת לא קטן בהליך הגירושין, אך יש ביכולתכם להפוך אותו לפשוט הרבה יותר על ידי חתימה על הסכם ממון בטרם החתונה. עורך דין במודיעין יוכל לשבת עמכם ולסייע לכם לנסח את ההסכם בצורה שתהיה מקובלת על שני הצדדים. כמובן שעורך הדין יוודא כי המסמך כתוב באופן ברור, שאינו משתמע לשתי פנים וידאג לקבל את האישור המתאים כדי להפוך את ההסכם לחוקי.

    אך אלה אינם השירותים היחידים שאותם יכול להעניק עורך דין במודיעין לזוגות ומשפחות. עורך דין במודיעין יכול לסייע גם בנושאים של נישואים אזרחיים או ידועים בציבור, המהווים אופציות חלופיות לפסולי חיתון על פי הדת או אלה שאינם מעוניינים בקשר עם הרבנות מסיבות אחרות. עורך־הדין ינחה את בני הזוג במשמעות של החלופות הללו, אילו זכויות הן מקנות ומה קורה במקרה של פרידה.

    קביעת פגישה משרד עו"ד חגית הלוי

    לסיכום

    עורך דין לענייני משפחה במודיעין יספק לכם את כל הליווי והייעוץ המשפטי אשר לו אתם זקוקים בעיר שלכם, בנוחות ובנעימות.

    התייעצו עם צוות עורכי דין ותיקים ומנוסים בתחום!

    לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים
    ונחזור אליכם בהקדם

      תחומי עיסוק נוספים:

      ישנם אנשים רבים שלא בהכרח ייתקלו בהליכים פליליים בימי חייהם, כפי שישנם אנשים שלא בהכרח יגישו תביעה משפטית בחייהם. אך אין אדם שלא ייתקל, בשלב מסוים במהלך חייו, בתחום הירושות והצוואות.

      תחום דיני המשפחה הוא תחום ייחודי, משום שהוא כולל מספר תחומים משפטיים נפרדים בתחום דיני המשפחה, שלפתע עשויים להתנקז לנקודת השקה אחת. בשפה אחרת, תחום דיני המשפחה מאגד לתוכו גם את התחום המסחרי.

      כאשר מדובר בזוג נשוי, אשר הגיע למסקנה כי אין ברירה אלא להיפרד, והצדדים רוצים להיפרד, חשוב להסדיר את העניינים המשותפים המהותיים בצורה הטובה ביותר. כך למשל, תרצו להגיע להסכם הסדרי ראייה' החזקת ילדים, ועוד.

      ניתן להגיע לפגישת ייעוץ שבה נבחן את המצב הקיים,
      תקבל/י תשובות והסברים לכל השאלות שלך ופתרון או המלצה מה כדאי לעשות.

      לייעוץ ראשוני התקשר/י  עכשיו: 077-3487178

      או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

        צור קשר דילוג לתוכן