דלג לתוכןדלג לפוטר

מהם הקריטריונים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ?

ההחלטה להתגרש טומנת בחובה שינוי משמעותי בחיים מבחינה חברתית וכלכלית גם יחד. ההשלכות לכך ארוכות טווח, והן נקבעות על פי פסיקת בית המשפט או ניסוח הסכם גירושין בהסכמה. כפי שיעידו רבים, הדרך להשגת התוצאות האידיאליות עבורכם טמונה בהתקשרות עם עורך דין מקצועי ובעל מוניטין רב בנושא. אז כיצד בוחרים עורך דין גירושין מומלץ שבאמת יעמוד בכל הציפיות כנדרש? להלן סקירת הקריטריונים שיעזרו לכם בכך.

התמחות ספציפית בענייני המשפחה

כל עורכי הדין של ימינו חייבים ללמוד במוסד אקדמי מוכר לתואר ראשון, לעבור מבחני הסמכה ולסיים בהצלחה תקופת התמחות בקרב יקבלו את הרישיון הנכסף ויוכלו להתחיל ולייצג לקוחות מבחינה משפטית. הדבר אומר כי כל עו"ד רשאי לייצג במגוון התחומים של המשפט בישראל לרבות נדל"ן, משפט פלילי, חוזים, ענייני עבודה וכמובן דיני משפחה. אלא, שכל העובדות מראות כי על מנת להשיג את תוצאות המשפט המצופות, עדיף תמיד לבחור עורך דין שהתמחה באופן מקצועי באחד מהתחומים. כך למשל, עורך דין גירושין מומלץ הוא כזה שבחר להתמקצע אך ורק בדיני המשפחה, ועל כן מעורה בכל הפסיקות החדשניות ביותר ומסוגל לתת מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בנושא הגירושין. בחירה בעו"ד שמתעסק במגוון רחב של תחומים בו זמנית, עשויה להסתכם במפלה קשה במרבית המקרים.

ניסיון בגישור

עורכי דין רבים לענייני משפחה הינם "כרישים" מאוד מקצועיים וחדים בכל מה שקשור לזירה המשפטית עצמה, והם מסוגלים לייצג את לקוחותיהם אל מול הערכאות המשפטיות באופן נהדר. אלא, שלעיתים רבות ניתן למנוע מראש את המלחמות הבלתי נגמרות בין כתלי בתי המשפט, ולסיים את המחלוקת בדרכי נועם ובאמצעות גישור. במילים אחרות – עורך דין גירושין מומלץ הינו עורך דין שבנוסף ליכולותיו המקצועיות בתחום המשפטי הוא גם מגשר מוסמך, דבר המעיד על יכולתו לעזור לבני הזוג המתגרשים להגיע להסכם משותף של גירושין בהסכמה. הדבר יעשה באמצעות דרכים יצירתיות שמתאימות לשניהם, באמפתיה והרבה כבוד הדדי שיעזור לשניהם בהמשך הדרך.

ניסיון עם בית הדין הרבני

לבית הדין הרבני סמכויות מקבילות לבית המשפט האזרחי שכוללות גם החלטות רבות בנושא גירושין, מזונות אישה, מזונות ילדים, משמורת ועוד. חשוב כי עורך הדין שתבחרו בו יהיה בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות אל מול בית הדין הרבני, שכן במידה והתיק ייפתח שם עליו להיות בקיא ומעורה בפסיקות השונות של בית דין זה, שכוללות נופך של ההלכה היהודית. ניסיון זה יעמוד לצידו של עורך הדין עוד בייעוץ הראשוני ללקוחותיו, בהחלטה היכן לפתוח את תיק התביעה לראשונה, בבית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה, שם יידון התיק באופן בלעדי.עוד דגשים בבחירת עורך דין גירושין מומלץ הם מידת הזמינות שלו, כמו גם האישיות והכימיה הבין אישית בניכם. אחרי הכל, הוא או היא עומדים ללוות אתכם בימים קשים של משבר, והם אמורים להוות לכם משענת שתעזור לכם לקום בחזרה על רגליכם מחוזקים, בדרך לדרככם החדשה בחיים.  

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב print
Print
עו"ד דין חגית הלוי

משרד עורכי דין חגית הלוי ושות'

משרדה של עורכת הדין חגית הלוי ושות' הוא משרד מנוסה המתמחה בדיני המשפחה, גירושין, צוואות וירושות.

ליצירת קשר חייגו: 077-9973919

צרו איתנו קשר


    אולי יעניין אותך גם...

    מזונות אישה

    עריכת צוואה בחיים

    צוואה בחיים הינה מסמך בו אדם קובע מי אלו שיירשו את רכושו ונכסיו לאחר מותו וזאת במסגרת רצונותיו ובחירתו החופשית.
    לקריאת המאמר >

    ניתן להגיע לפגישת ייעוץ שבה נבחן את המצב הקיים,
    תקבל/י תשובות והסברים לכל השאלות שלך ופתרון או המלצה מה כדאי לעשות.

    לייעוץ ראשוני התקשר/י  עכשיו: 077-3487178

    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      צור קשר דילוג לתוכן