דלג לתוכןדלג לפוטר

עורך דין גירושין בראשון לציון

התייעצו עם צוות עורכי דין ותיקים ומנוסים בתחום!

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין גירושין בראשון לציון

    תחום דיני משפחה הוא תחום מאד רחב וכולל בתוכו תחומי משנה רבים. עורך דין גירושין בראשון לציון או עורך דין גישור משפחתי בראשון לציון וגם עורך דין צוואות בראשון לציון כולם עוסקים בדיני משפחה שונים. דיני משפחות הם תחום שעוסק בדיני נפשות ולכן דרושה מידה רבה של רגישות, הבנה וסובלנות שאינם דומים כלל לכל יתר תחומי המשפט האחרים.

    דיני משפחות עוסקים בסכסוכים בין בני משפחה והדבר מביא להתרגשויות רבות, פחדים רבים, סערת רגשות ולבטים גדולים.  לכן, מעבר למקצועיות הרבה שעורך דין דיני משפחה בראשון לציון צריך להפגין ומעבר לגיבוש אסטרטגיה משפחתית מחוייב עורך הדין להיות כמעט פסיכולוג במקרים אלה. חשוב לזכור שבהרבה מקרים מדובר על אישה נבגדת, על ילדים שמפרקים להם את התא המשפחתי, או ירושה שלא מגיעה למי שחושב שמגיע לו וכדומה. מצבים אלה מאד טעונים וגורמים לסערת הרגשות ובלבול גדולים.

    יתרה מכך, כל תביעה נושאת גם עלות כספית שונה וגם שכר טרחה לעורך דין גירושים שמלווה את בן הזוג או את בת הזוג. כל אחד מאותם הליכים מתנהל על פי סדרי דין שונים וכל אחד מהם יכול להתנהל בערכאה משפטית שונה, כפי שיוסבר בהמשך המאמר.

    מכאן, שהליך גירושין הוא למעשה הליך הכולל מגוון רב של הליכים משפטיים. אך נתחיל באמירה אופטימית: כל הליך הגירושין יכול להתנהל בשתי דרכים. אפשר לנהל אותו בצורה קשוחה, קרי: באמצעות ניהול הליכים משפטיים יקרים ומורכבים. אך מנגד, אפשר לנהל אותו בצורה יעילה, קרי: באמצעות הסדר כולל וחתימה על הסכם גירושין. בוודאי שהאפשרות השנייה עדיפה יותר, זולה יותר ובוודאי נוחה ומומלצת יותר, כך לדעת רוב עו"ד גירושים העוסקים בתחום זה. נפרט להלן לגבי כלל הליכי הגירושין.

    תפקידו של עורך דין דיני משפחה בראשון לציון

    עורך דין דיני משפחה בראשון לציון הוא גם עורך דין ירושות בראשון לציון ותפקידו הוא לדאוג ללקוח, לחזק אותו ולהראות לו שלמרות המצב הלא נעים והמסובך ניתן לראות את האור בקצה המנהרה וכי לכל אחד מגיעים בסופו של דבר חיים טובים ומאושרים יותר. חשוב לזכור כי לא כל הליך משפטי חייב להיות מלחמה בין הצדדים. ניתן למצוא פתרונות של הליכי גישור בהסכמה מחוץ לערכאות המשפטיות וכשזה ניתן זה תמיד עדיף.
    תחומי העיסוק של עורך דין לדיני משפחה הם:

    • גירושין
    • צוואות
    • הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה
    • סכסוכי ירושה
    • אפוטרופסות
    • אבהות
    • חטיפת ילדים הברחתם לחו"ל
    • סכסוכים כספיים בתוך המשפחה

    בנוסף עוסק עורך דין דיני משפחה בראשון לציון בהכנת הסכמים למניעת סכסוכים בתוך המשפחה כגון: הסכמי ממון, הסכמי הורות, הסכם הלוואה, הסכם מתנה, הסכמים בין יורשים, הסכמי גירושין וכיוצא באלה. בנוסף לכל אלה עוסק עורך דין לענייני משפחה גם בגישור לסיום מחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט.

    גירושין בישראל

    בתי משפט אזרחיים ובתי דין רבניים

    חלק נכבד מתחום דיני המשפחה מתנהל בצורה מפוצלת בין שתי ערכאות שונות: בית המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים. כך יוצא שחלק מדינים אלה יידונו בבתי משפט דתיים וחלקם בבתי משפט אזרחיים. לכן, חשוב ביותר שעורך דין לדיני משפחה ידע להתנהל בשני מקומות אלה בצורה שווה.
    מבחינת הלקוח חשוב לבחון את עורך הדין שאיתו הוא מעוניין לצאת לדרך כדי לנהל הליך משפטי מיטבי בכל אחת מערכאות אלה. עורך דין לענייני משפחה חייב להיות אדם קשוב וסבלני, מהיר החלטה ומקצועי ולספק פתרונות איכותיים. בנוסף, עורך דין לענייני משפחה חייב לשים את טובת הילדים בכל סכסוך שמעורבים בו ילדים לפני הלקוח שלו ולהסביר ללקוח כי זה המצב וכי כך פועל גם בית המשפט.

    התייעצו עם צוות עורכי דין ותיקים ומנוסים בתחום!

    לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים
    ונחזור אליכם בהקדם

      תחומי עיסוק נוספים:

      ישנם אנשים רבים שלא בהכרח ייתקלו בהליכים פליליים בימי חייהם, כפי שישנם אנשים שלא בהכרח יגישו תביעה משפטית בחייהם. אך אין אדם שלא ייתקל, בשלב מסוים במהלך חייו, בתחום הירושות והצוואות.

      תחום דיני המשפחה הוא תחום ייחודי, משום שהוא כולל מספר תחומים משפטיים נפרדים בתחום דיני המשפחה, שלפתע עשויים להתנקז לנקודת השקה אחת. בשפה אחרת, תחום דיני המשפחה מאגד לתוכו גם את התחום המסחרי.

      כאשר מדובר בזוג נשוי, אשר הגיע למסקנה כי אין ברירה אלא להיפרד, והצדדים רוצים להיפרד, חשוב להסדיר את העניינים המשותפים המהותיים בצורה הטובה ביותר. כך למשל, תרצו להגיע להסכם הסדרי ראייה' החזקת ילדים, ועוד.

      ניתן להגיע לפגישת ייעוץ שבה נבחן את המצב הקיים,
      תקבל/י תשובות והסברים לכל השאלות שלך ופתרון או המלצה מה כדאי לעשות.

      לייעוץ ראשוני התקשר/י  עכשיו: 077-3487178

      או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

        צור קשר דילוג לתוכן