דלג לתוכןדלג לפוטר

עו"ד גירושין במודיעין

מתגוררים במודיעין ועומדים להתגרש? משפחות רבות מחכות לרגע האחרון לפני שמבינים שהקשר הגיע לנקודת האל חזור. במצב זה, כאשר החבילה מתפרקת, אנו פונים לאפשרות של גירושין. חשוב לא לעבור את התהליך הקשה נפשית ופיננסית לבד, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין במודיעין בשל הקרבה למקום מגוריכם.

עו"ד גירושין במודיעין: גם כאשר מתחילים תהליך של גישור

על פי החוק החדש בשנים האחרונות לפני גירושין בבית הדין יש לנסות ולהגיע לפשרה בדרך של גישור. פגישות הגישור אינן מיועדות להציל את הקשר (בדומה לניסיון ליצור שלום בית) אלא לפתור את המחלוקות הנוגעות למשמורת על הילדים ולחלוקת הרכוש מבלי להעמיס על בתי המשפט בדיונים מיותרים.

חשוב לדעת כי גם במקרה של גישור אתם נמצאים עדיין בסיכון. בן הזוג עשוי לנצל את תהליך הגישור על מנת לרשום נכסים על שם בן משפחה, לנסות להגיע להסדר עם הילדים על נושא הסדרי הראייה או לבצע פעולות בעסק על מנת להימנע מתשלום הכספים המגיעים לכם. לכן, אם אתם גרים במודיעין למשל, חשוב להיוועץ כבר במהלך תהליך גישור עם עורך דין גירושין במודיעין שיוכל להעניק לכם טיפים חשובים כיצד להתנהל. אם התהליך יגיע לבית הדין עורך הדין יהיה שם עבורכם ויוכל לסייע בהמשך התהליך.

משרד עורך דין גירושין במודיעין: בחרו במשרד עם 90 אחוזי הצלחה

כאשר בוחרים משרד עורכי דין חשוב לבדוק את אחוזי ההצלחה בדיונים ובמחלוקות השונות הנוגעות לענייני הגירושין. האם המשרד הצליח לקבוע מזונות בסכום שרציתם? האם זכיתם לחזקה על הילדים או האם הדירה נשארה ברשותכם?. משרד עורכי הדין של חגית הלוי מתהדר היום בתשעים אחוזי הצלחה בדיונים השונים במשרד. תשעים אחוז מלקוחות המשרד הצליחו לקבל את התנאים בהם חשקו במהלך הגירושין.

איך עקרון חלוקת המשאבים משפיע על המצב האישי שלכם?

חשוב לדעת, כי על מנת לשכנע את בית המשפט לפסוק לטובתכם לא מספיק רק להציג את מצבכם הכלכלי או להציג את המציאות המשפחתית במילים שלכם. היום, בית המשפט מתייחס לזוגות שמתגרשים כשווים זה לזה. על פי עקרון חלוקת המשאבים הורה שמשתכר יותר יוכל לתמוך בילדים מבחינה כלכלית טוב יותר מהורה שמשתכר פחות. בעבר, החקיקה נטתה לכיוון חזקת הילדים לאם בעוד האב הוא המפרנס האחראי על הילדים. היום, החקיקה מתייחסת להסדרי הראייה בין ההורים, לרמת ההכנסה ולרכוש שצבר כל אחד מהם במהלך חיי הנישואין.

לכן, על מנת לקבל את המירב עליכם להוכיח לבית המשפט בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי אתם זקוקים לכספים אלה על מנת לקיים את חיי המשפחה בצורה הטובה ביותר. סיוע של עורך דין גירושין המכיר את הדיונים בבתי המשפט לענייני משפחה על בוריים ומתמחה בעיקר בתחום הגירושין, יכול לסייע לכם לצלוח את התהליך בקלות – כאשר ידכם על העליונה.

אילו שירותים אנו מעניקים?

חגית הלוי ושות' הוא משרד עו"ד גירושין במודיעין בו ישנו צוות פעיל בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים בדיני משפחה, גירושין, צוואות וירושות. אנו מאמינים כי ניתן לחסוך בעלויות היעוץ המשפטי על ידי מתן שירות הוגן ללקוחות המשרד ורצון לפתור את המחלוקות בין בני הזוג בדרך של גישור בין צרכי הצדדים תוך התחשבות קודם כל באינטרסים של לקוחותינו. כך, ניתן למנוע "סחבת" של תהליך הגירושין העשויה להמשך שנים רבות בבית המשפט.

חוששים מתהליך הגירושין? אנו כאן כדי ללוותכם. לקבלת ייעוץ מקצועי אל תהססו לפנות לשירותינו – משרד עו"ד גירושין במודיעין חגית הלוי ושות'

 

 

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב print
Print
עו"ד דין חגית הלוי

משרד עורכי דין חגית הלוי ושות'

משרדה של עורכת הדין חגית הלוי ושות' הוא משרד מנוסה המתמחה בדיני המשפחה, גירושין, צוואות וירושות.

ליצירת קשר חייגו: 077-9973919

צרו איתנו קשר


    אולי יעניין אותך גם...

    ניתן להגיע לפגישת ייעוץ שבה נבחן את המצב הקיים,
    תקבל/י תשובות והסברים לכל השאלות שלך ופתרון או המלצה מה כדאי לעשות.

    לייעוץ ראשוני התקשר/י  עכשיו: 077-3487178

    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      צור קשר דילוג לתוכן